Konfirmationer

Konfirmandforberedelse

Dette brev er til dig, der er startet i 7.klasse i dette skoleår og bor i Brørup Sogn.

Du har mulighed for at blive konfirmeret i:

Johanneskirken eller i Brørup gl. Kirke ( se dato)

Blanket med tilsagn til offentliggørelse af navn/foto, som printes, udfyldes og afleveres ved infomødet eller til kirkekontoret, Østergade 29A.

Blanket med tilsagn til offentliggørelse af navn/foto

Det er gratis at deltage i konfirmandforberedelsen.

Ønsker man konfirmation har man pligt til at følge konfirmandforberedelsen. Alle er velkomne til at deltage i konfirmandforberedelsen også selv om I ikke ønsker konfirmation.

Ved konfirmationsforberedelen lærer man om kirken, Gud og tro, men tro er ikke en forudsætning for konfirmation.

digital tilmeldig senest 30. nov

Datoer

Bliv informeret om datoer og konfirmationsplaner

Årets Konfirmander 2024

Bededag, den 5. maj 2023 er der konfirmation i Folding Kirke ved sognepræst Sidsel Keibel Blom.